FAQ
Bestellen
Nee, we hebben geen fysieke winkel, maar je kunt onze duurzame chocolade wel bestellen in onze webshop en deze ophalen in ons atelier. Bij het afronden van jouw bestelling kun je de optie “ophalen” selecteren. Wij zullen contact met je opnemen wanneer je de bestelling kunt ophalen. Op deze manier is er altijd iemand van ons aanwezig om je te ontvangen. In principe ligt je pakketje de volgende werkdag voor je klaar.
Ons atelier bevindt zich op Daalakkersweg 8-20(4), 5641JA Eindhoven. We kijken ernaar uit je daar te verwelkomen. Als je vragen hebt over het ophalen van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op via post@dechocolademeisjes.nl of telefonisch via 06 – 19 36 37 46.
Bij het bevestigen van je bestelling kun je kiezen voor de optie “Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen.” Voer de code van de cadeaukaart in en deze wordt in mindering gebracht op het totale bestelbedrag. Indien er nog een restbedrag overblijft, kun je dit via een andere betaalmethode voldoen.
- Ideal
Ideal de meeste gebruikte online betaalmiddelen in Nederland. Je kunt in een vertrouwde internetbankieromgeving je betaling voldoen. - PayPal
PayPal is een online betaalsysteem dat kopers veel bescherming biedt. Wil je gebruik maken van deze eenvoudige betaaldienst, dan moet je een (gratis) account aanmaken bij PayPal. - Belfius Direct Net
Belfius Direct Net is een van de meeste gebruikte online betaalmiddelen in België. Je kunt in een vertrouwde internetbankieromgeving je betaling voldoen. - KBC/CBC Betaalknop
KBC/CBC Betaalknop is naast, Belfius Direct Net, een van de meeste gebruikte online betaalmiddelen in België. Je kunt in een vertrouwde internetbankieromgeving je betaling voldoen. - Cadeaubon
Met de cadeaubon van De Chocolademeisjes kun je betalen in de webwinkel van De Chocolademeisjes. Is het bedrag van de bestelling hoger dan de waarde van de cadeaukaart, dan kun je met een andere betaalmethode het resterende bedrag voldoen.
Plaats de gewenste items in je winkelmandje, door te klikken op ’toevoegen aan winkelmandje’. Zodra je alle gewenste items in het mandje hebt geplaatst, klik je op het winkelmandje rechtsboven. Mocht je nog niet zijn ingelogd, dan wordt er om je inloggegevens gevraagd. Ook kun je afrekenen als gast, in dat geval wordt er om je gegevens gevraagd. Selecteer vervolgens de gewenste verzendmethode en betaalwijze. In de laatste stap krijg je de kans om de bestelling te controleren.
Wanneer je tevreden bent met de producten in je winkelmandje, klik je op ‘bestelling afronden’.
Heb je na het succesvol betalen van je bestelling geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer in dat geval de spam, ongewenste e-mail of ‘junk’-folder. Je kunt je bestelling ook inzien op je account, onder het kopje ‘Bestellingen’. Mocht het niet lukken je bestelling terug te vinden, neem dan contact met ons op via post@dechocolademeisjes.nl of bel ons op 06 – 19 36 37 46.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is.
Mocht je een vergissing hebben gemaakt in de adresgegevens, dan raden we aan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen via 06 – 19 36 37 46. We zullen dan nagaan of het nog mogelijk is om het afleveradres te wijzigen.
Ja, het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 06 – 19 36 37 46.
Houd er rekening mee dat als de bestelling al verzonden is, annuleren niet meer mogelijk is.
Het totaal bedrag van je bestelling, wordt na annulatie zo spoedig mogelijk teruggestort op je rekening.
Mocht er onverhoopt iets misgaan met je bestelling, dan willen we je graag zo snel mogelijk bereiken om een oplossing te vinden. Onze voorkeur gaat er naar uit om dit telefonisch te doen, maar je telefoonnummer achterlaten is uiteraard niet verplicht.
Als we geen telefoonnummer van je hebben, sturen we je een e-mail.