Klachtenprocedure
Mocht je niet tevreden zijn over de ontvangen chocolade of andere producten dan horen wij dit graag. Samen met jou zullen wij tot een oplossing komen.
Klachten kun je bij ons melden binnen maximaal 8 dagen na de ontdekking van de klacht.
De klacht kun je melden via:
post@dechocolademeisjes.nl
Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen we jou het volgende in de mail te vermelden:
- Duidelijke omschrijving van de klacht (indien mogelijk aangevuld met beeldmateriaal)
- Factuurnummer
- Merk
- Omschrijving van het product(en)
Wij streven ernaar jou te beantwoorden binnen 3 werkdagen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.