Klachtenprocedure

Mocht je niet tevreden zijn over de ontvangen chocolade of andere producten dan horen wij dit graag. Samen met jou zullen wij tot een oplossing komen. Klachten kun je bij ons melden binnen maximaal 8 dagen na de ontdekking van de klacht. De klacht kun je melden via service@dechocolademeisjes.nl Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen we jou het volgende in de mail te vermelden:

  • Duidelijke omschrijving van de klacht (indien mogelijk aangevuld met beeldmateriaal)
  • Factuurnummer
  • Artikelcode(s), merk en omschrijving van het product(en)

Herroepingsrecht*

Wil jij je richten tot het herroepingsrecht? (Dit is de bedenktijd die je hebt als consument van 14 werkdagen na ontvangst van de producten om de producten te retourneren zonder opgaaf van reden). Dan kan dit uiteraard, maar willen wij jou er graag op wijzen dat alleen kan wanneer je de artikelen ongeopend in originele verpakking retourneert. De kosten van het retourneren is voor jouw eigen rekening. Wij zullen het volledige aankoopbedrag binnen maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de artikelen terugstorten op jouw bankrekening.

Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht dan kun je dit aan ons te melden via emailadres;
service@dechocolademeisjes.nl
o.v.v. herroepingsrecht.

Je kunt het product/de producten, na overleg met ons, sturen naar:

De Chocolademeisjes
Daalakkersweg 2-142
5641JA Eindhoven

Om jouw herroeping in behandeling te nemen vragen we jou het volgende formulier te printen, in te vullen, en toe te voegen wanneer je de producten retourneert Formulier_herroeping_De Chocolameisjes.pdf

*Voor de volledige wetgeving m.b.t. het herroepingsrecht zie onze Algemene Voorwaarden


De Chocolademeisjes, februari 2020